من خیلی ول خرجم امروز رفتم بیرون یک و چهارصد خرج کردم برگشتم ، هیچ چیزی که واقعاً بدرد بخور باشه هم نخریم یه چهارتا چیزه بیخود ! حالا شاید پولی هم نباشه ولی برای بودجه من مبلغ زیادیه اصلا همیشه اینطوریه ، خیلی وقتا می رم بیرون چیزای الکی میخورم که اصلاً بدردمم نمی خورن پولام میشه هیچ! خودمو مقایسه می کردم با بچه ها می دیدم اونا واقعاً اقتصادی فکر می کنن  و من تو طول چهل روز  تقریباً سه میلیون خرج کردم !!! و جالبش اینه که هیچ خاصی هم نخریدم :)) واقعاً حس می کنم بهتر تغییر کنم!! همیشه اینطوری بودم و یه مدت کوتاه خودمو کنترل می کردم و بعدش دوباره شروع به خرید خرت و پراتای بی اهمیت ، حتی اون چیزایی که می خرمم چندان قابل استفاده نیستن برام:| یه تیشرت گرفتم فقط یه روز پوشیدم ، یه عطر که از بوش متنفر شدم یا هزارتا چیزه بی خود دیگه…

وقتایی که هدف تعیین کردم برای خرید یه چیز ، چیزای بدرد بخور و ضروری گرفتم ولی وقتی همین طوری رفتم تو بازار نتیجش شده چیزای الکی.. مغزم همیشه راهنمایی می کنه ولی هنوز زیاد قابل اعتماد نیست یه وقتایی تصمیمات خیلی‌ درستی میگیره و من نسبت بهش بی اعتنام ، یه وقتایی هم صداش با امیالم قاطی میشه واقعاً نمی تونم تشخیص بدم چی عقلانیه... هربار اینو میگم ولی شاید این بار بار آخر باشه من نباید همین طوری الکی تو بازار پرسه بزنم چون نتیجه خوبی درپی نداره :) یا باید اینترنتی خرید کنم یا بدونم چی میخوام دقیقا ( البته یه خوردشم به این برمیگرده که تو خرید تازه کارم و زیاد روم نمیشه با فروشنده ها  سرو کله بزنم البته شاید یه جاهایی بهم کمک کرده باشه اگه از زاویه دیگه بهش نگاه کنم ) 

+ برای یکی که دغدغه مالی نداره شاید این اعداد و ارقام شوخی باشن ولی خب من باید نسبت به درآمد خودم که عملاً صفره خودمو بسنجم